ח"כ רוטמן: "הממשלה כבר נפלה, הדיון הוא על 'תנאי הפרישה'"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ רוטמן: "הממשלה כבר נפלה, הדיון הוא על 'תנאי הפרישה'"

    ח"כ שמחה רוטמן ב"מהדורת הבוקר": "אנחנו מפלגת פריימריז דמוקרטית, עשינו מפקד ואני לא עוסק בשיריונים. הממשלה הזו לא מסוגלת למשול ולא לקדם אפילו את מטרותיה שלה – הם צריכים ללכת הביתה, לא להיאחז בקרנות המזבח"

    צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ'
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ שמחה רוטמן שוחח עם דוד חכם ויצחק נחשוני במהדורת הבוקר (שלישי) והתייחס להתפרקות הממשלה. "שמעתי אתמול שאמרו אתמול שזו הלוויה הארוכה ביותר, לדעתי זו כבר התעללות בגופה מה שקורה עם הממשלה הזו. אנחנו בסוף דרכה של הממשלה הזו וזה ברור לכולם אבל יש עכשיו כל מיני אופורטוניסטים שמנהלים מו"מ על תנאי הפרישה של הממשלה".

    לדבריו "הממשלה הזו לא מסוגלת למשול ולא לקדם אפילו את מטרותיה שלה – והם צריכים ללכת הביתה ולא להיאחז בקרנות המזבח".

    הוא התייחס למאמצים להביא עריקים: "כל הבטחה או הצעה שאפשר היה להציע אי פעם למישהו בקואליציה הזו, הוצעה מהיום הראשון". ביחס לנושא השיריונים אמר רוטמן "אנחנו מפלגת פריימריז דמוקרטית, עשינו מפקד. אני לא עוסק בשיריונים".

    רוטמן התייחס להתבטאות השנויה במחלוקת של סגן השר כהנא שהתפרסמה הבוקר: "עולם הדימויים של כהנא הוא אומלל. יש לו כפתור שמעלים את הערכים והוא לוחץ עליו כל הזמן ודווקא מחזק את השלטון של הערבים במדינה. אני לא מבין למה מציגים אותו כאיש ימין".

    עוד אמר רוטמן בריאיון: "הסקרים מחמיאים לעמדות שלנו בכנסת וזה משמח אותי. כל הזמן אנחנו שומעים מאנשים בשטח שטוב שאנחנו רצים יחד עם עוצמה יהודית".



    0 תגובות